Vyhľadávanie
Referencie
Johns Manville Slovakia, a.s.
Vzdelávanie
Konflikty a ich riešenie
Ciele:
Po absolvovaní tréningu budú účastníci:
- vedieť charakterizovať pracovný konflikt, jeho príčiny a fázy vývoja pracovného konfliktu s možnosťami jeho vyriešenia
- vedieť identifikovať konfliktné situácie už na začiatku na základe verbálnych a neverbálnych znakov
- ovládať základné prístupy k zvládaniu pracovných konfliktov
- poznať postup riešenia - hlavné kroky zvládnutia pracovného konfliktu a vedieť zvoliť správny prístup k eliminácii konfliktných situácií s výsledkom prijateľným pre obidve strany v konflikte
- mať zručnosti v aktívnom počúvaní a asertivite
- poznať vybrané techniky zvládania emócií (agresivity, pasivity) podriadeného/ nadriadeného/kolegu/zákazníka v konfliktnej situácii
- mať zručnosť identifikovať ten správny prístup na konkrétny konflikt.